Sunday, January 19, 2014

Petua Hilang Sembelit Kanak-kanak dan Orang Dewasa

Sembelit macam selalu dengar...ingat mcm masalah biasa... tapi bagi mereka yang mengalami masalah sembelit yang kronik.. Masuk tandas memang mcm nightmare..

Mereka yang selalu alami masalah sembelit nih biasanya adalah ibu mengandung, ibu menyusukan anak, perokok dan mereka yang tidak mengamalkan diet yang seimbang


Saya ada petua untuk hilang sembelit nih..dan memang sangat berkesan untuk saya,ibu saya, anak saya, kawan2x saya dan customer2x saya yang mengamalkan iaitu dengan minum atau makan Virgin Coconut Oil atau Minyak Kelapa Dara. 100% sumber semulajadi dan tiada kesan sampingan. 


Treenea Virgin Coconut Oil (VCO) bertindak sebagai pelincir dan memudahkan proses pengeluaran dan melembutkan stool anda. Insya Allah takkan ada lagi masalah sembelit.

Terdapat dlm bentuk sofgel dan liquid. 

Bagi masalah sembelit bayi atau kanak2x berumur 6 bulan ke atas...boley titiskan 1 titis VCO ke dalam susu anak atau 
kalau kanak2 yang dh boley mengunyah boleh bagi sofgel VCO.. ia kenyal mcm gula-gula dan rasa kelapa - ur children will luv it!! atau bagi dalam bentuk liquid sesudu teh sehari.

Untuk orang dewasa makan satu sudu besar stiap pagi utk liquid VCO atau
2biji sofgel sebelah pagi dan 2biji sofgel sebelah malam

Bagi mereka yang berminat dengan Treenea VCO  samada nak order atau nak bertanye2x pon xde masalah

Whatsapp / SMS / Call

Yun 019-3535052
Treenea Dealer

Cod Klang di Bandar Puteri, Bukit Tinggi, Taman Sentosa, Kampung Jawa
Cod Shah Alam di Kota Kemuning, Bukit Kemuning, Jalan Kebun










No comments:

Post a Comment